Handelsbetingelser & Afbestillingspolitik

1. Generelle oplysninger
hud.
Bilbaogade 3, 2150
info@hud-cph.dk
+45 93 88 99 19
CVR: 43503499

2. Aftaleindgåelse
Ved booking af en behandling hos hud. accepterer du vores handelsbetingelser. Vi anbefaler, at du læser vores vilkår grundigt, før du booker en tid.

3. Afbestillingspolitik

  • Når du vil bestille en tid, skal du angive dit rigtige navn, tlf.  nummer & e-mail.
  • Du vil modtage en påmindelse om din kommende behandling på sms og e-mail dagen før behandlingen, hvis ikke du har fravalgt denne service.
  • Afbestilling af tid skal ske senest 24 timer inden aftalt tid. Ved for sen afbestilling, betales der 50 % af beløbet, af den pågældende behandling.
  • Ved udeblivelse betales 100 % af beløbet på den pågældende behandling.
  • Afbud skal ske via linket, som findes i den e-mail, hvori du har modtaget en kvittering på din tidsbestilling og IKKE via sms eller e-mail.

3. Afbestillingspolitik

  • Skulle du være forsinket til din behandling, anbefaler vi dig at ringe til +45 93 88 99 19, for at underrette os om din forsinkelse, hurtigst muligt.
  • Er du mere end 15 min. forsinket vil det ikke være muligt at udføre din behandling. Det betegnes derfor som udeblivelse og du vil derfor blive opkrævet 50% af behandlingens pris.

5. Sikkerhed og ansvar

  • Vores behandlere er certificerede og følger alle gældende retningslinjer for patientsikkerhed.
  • Resultaterne af behandlinger varierer fra person til person afhængigt af hudtype, livsstil og individuelle forhold.
  • Eventuelle risici eller bivirkninger vil blive gennemgået ved konsultation.
  • Kunden er ansvarlig for at informere os om eventuelle medicinske tilstande, allergier eller behandlinger, der kan påvirke resultatet.

6. Fortrydelsesret

  • Da vores behandlinger er en serviceydelse, er der ingen fortrydelsesret efter udført behandling.

7. Klager og reklamation

  • Hvis du er utilfreds med din behandling, bedes du kontakte os hurtigst muligt.
  • Vi bestræber os på at finde en tilfredsstillende løsning i overensstemmelse med gældende forbrugerlovgivning.

8. Persondata og fortrolighed

  • Vi behandler dine personlige oplysninger i overensstemmelse med GDPR og vores Privatlivspolitik.
  • Oplysninger deles kun med tredjeparter, hvor det er nødvendigt, f.eks. betalingsudbydere og bookingsystemer.
  • Du har ret til indsigt i dine oplysninger samt til at anmode om sletning af dine data.

9. Force Majeure

  • Vi forbeholder os retten til at aflyse eller ændre aftaler ved uforudsete omstændigheder såsom sygdom, tekniske problemer eller force majeure.

10. Lovvalg og tvister

  • Eventuelle tvister afgøres efter dansk lovgivning.

11. Opdatering af handelsbetingelser

Vi forbeholder os retten til at ændre disse betingelser. Den seneste version vil altid være tilgængelig på vores hjemmeside.