Handelsbetingelser & Afbestillingspolitik
1. Generelle oplysninger
hud.
Bilbaogade 3, 2150
info@hud-cph.dk
+45 93 88 99 19
CVR: 43503499
2. Aftaleindgåelse
Ved booking af en behandling hos hud. accepterer du vores handelsbetingelser. Vi anbefaler, at du læser vores vilkår grundigt, før du booker en tid.
3. Afbestillingspolitik
- Når du vil bestille en tid, skal du angive dit rigtige navn, tlf. nummer & e-mail.
- Du vil modtage en påmindelse om din kommende behandling på sms og e-mail dagen før behandlingen, hvis ikke du har fravalgt denne service.
- Afbestilling af tid skal ske senest 24 timer inden aftalt tid. Ved for sen afbestilling, betales der 50 % af beløbet, af den pågældende behandling.
- Ved udeblivelse betales 100 % af beløbet på den pågældende behandling.
- Afbud skal ske via linket, som findes i den e-mail, hvori du har modtaget en kvittering på din tidsbestilling og IKKE via sms eller e-mail.
3. Afbestillingspolitik
- Skulle du være forsinket til din behandling, anbefaler vi dig at ringe til +45 93 88 99 19, for at underrette os om din forsinkelse, hurtigst muligt.
- Er du mere end 15 min. forsinket vil det ikke være muligt at udføre din behandling. Det betegnes derfor som udeblivelse og du vil derfor blive opkrævet 50% af behandlingens pris.
5. Sikkerhed og ansvar
- Vores behandlere er certificerede og følger alle gældende retningslinjer for patientsikkerhed.
- Resultaterne af behandlinger varierer fra person til person afhængigt af hudtype, livsstil og individuelle forhold.
- Eventuelle risici eller bivirkninger vil blive gennemgået ved konsultation.
- Kunden er ansvarlig for at informere os om eventuelle medicinske tilstande, allergier eller behandlinger, der kan påvirke resultatet.
6. Fortrydelsesret
- Da vores behandlinger er en serviceydelse, er der ingen fortrydelsesret efter udført behandling.
7. Klager og reklamation
- Hvis du er utilfreds med din behandling, bedes du kontakte os hurtigst muligt.
- Vi bestræber os på at finde en tilfredsstillende løsning i overensstemmelse med gældende forbrugerlovgivning.
8. Persondata og fortrolighed
- Vi behandler dine personlige oplysninger i overensstemmelse med GDPR og vores Privatlivspolitik.
- Oplysninger deles kun med tredjeparter, hvor det er nødvendigt, f.eks. betalingsudbydere og bookingsystemer.
- Du har ret til indsigt i dine oplysninger samt til at anmode om sletning af dine data.
9. Force Majeure
- Vi forbeholder os retten til at aflyse eller ændre aftaler ved uforudsete omstændigheder såsom sygdom, tekniske problemer eller force majeure.
10. Lovvalg og tvister
- Eventuelle tvister afgøres efter dansk lovgivning.
11. Opdatering af handelsbetingelser
Vi forbeholder os retten til at ændre disse betingelser. Den seneste version vil altid være tilgængelig på vores hjemmeside.